Adecco en KNVB zoeken samen talent

Dit is nu wat je noemt een leuke actie. Als één van de partners van de KNVB heeft Adecco een gezamelijke actie met hen opgezet.

Adecco wil zichzelf natuurlijk, net als alle grote uitzenders en HR bedrijven, profileren als ‘talenten’ bedrijf. Als we praten over talent kijken we vaak naar de topsport, want daar komt het beste talent altijd boven drijven (waarbij beste niet enkel inhoud technisch beste, het gaat ook om mentaliteit en teamwork). 

Vervolgens doen ze niet zomaar iets, maar geven ze 11 mensen de kans een dag in een volgens Adecco voor hen geschikte functie mee te lopen bij de KNVB. Variërend van de administratie tot de jeugdopleiding of de persvoorlichter. Een project dat dus logisch aansluit bij de doelgroep en het merk, met een hele duidelijke incentive waarbij de adverterende partij (Adecco) gebruik maakt van de merkkracht van de partner (KNVB).

Hoe de uitvoering in elkaar zit zal de tijd moeten uitwijzen, maar de opzet vind ik in ieder geval gaaf. Een project waar ik graag bij betrokken was geweest.